poniedziałek, 20 lipca 2009

Do magazynu wróć !

Przepraszam,że długo nie pisałam ale jak nam wszystkim wiadomo są teraz wakacje i mało czasu przebywam w domciu. Chciałabym was poinformować iż następny numer naszego magazynu (madziu jeśli to czytasza to przypominam Ci, że jest to też i twój magazyn i, że całej grafiki i oprawy nie muzę wykonywać SAMA) wyjdzie dopiero pod koniec lipca (to najwcześniejszy termin) albo po 11 sierpnia. Tak jak pisałam w poprzednich notkach miało wyjść wydanie specjalne lecz nie mam czasu na pisanie jego. Ale nie martwcie się bo niektóre tematy już zrobiłam i zostaną dołączone do sierpniowego wydania (bonusy również).

Pozdrawiam

Kindziuuulka

PS.: Piszcie co byście chcieli aby pojawiło się w naszym magazynie (notki, nowe tematy, a może coś innego ?). Oczywiście odpowiadajcie w komciach.

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc, to po prostu nie chce mi się pisać tego magazynu... Jak będą darmówki, to będe wrzucać na bloga, ale tworzyć magazyn... Na to jestem za duuuuży leniuszek :D

    Madziunia_xD

    OdpowiedzUsuń