czwartek, 13 sierpnia 2009

Mój nowy blog z ocenami :)

Postanowiłam założyć nowego bloga o stardoll. Powstały blog dotyczy ocenek waszych doll i t p. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej to kliknij TU, lub napisz do mnie na gg 8168553. Zgłaszajcie się do ocenek :)

Ad. post niżej
Proszę byście zgłaszali się do posta niżej gdyż jest to dla mnie bardzo ważne. Magazyn prowadzę właściwie sama. Jeśli nie będzie chętnych magazyn przestanie poprostu istnieć ;( a tego byśmy chyba nie chcieli ze względu iż grafika się polepsza i redakcja również. Zgłaszajcie się już nie koniecznie w moim klubie ale także pod tamtym postem. Proszę ...

2 komentarze:

  1. Zgłaszam się na grafika, mogę Ci trochę pomóc ;d
    Jeśli chcesz zobaczyć moją grafikę, to zapraszam na bee-magazine.blogspot.com ( tylko 4 nr i wydanie specjalne były robione w photoshopie, 4 nr 'na szybkiego' ). Oczywiście używam ps.

    alice_096

    OdpowiedzUsuń